Contentmarketing

Claim expertise, informeer, inspireer en engageer. Met jouw content bied je een antwoord op vragen en geef je oplossingen voor problemen. Je deelt je kennis, laat klanten en partners aan het woord of gaat in gesprek met andere specialisten. Het doel? Meer bereik, meer autoriteit, meer klanten.

Wat is contentmarketing?

Met contentmarketing creëer en verspreid je waardevolle content gericht op jouw doelgroep. Die doelgroep wil je aan je binden, behouden en aanzetten tot actie.

Wat is content?

Content is een verzamelnaam voor alle informatie die je op een systematische manier via jouw kanalen deelt met jouw publiek. Goede content is authentiek, afgestemd op het medium en je doelgroep.

In tegenstelling tot copywriting is contentmarketing er in eerste instantie niet op gericht om je publiek te overtuigen van je product of dienst en hen aan te zetten tot kopen. Je deelt er je kennis mee en je inspireert. Je wordt beter vindbaar en bekrachtigt je status als expert. Het uiteindelijke resultaat? Meer impact, autoriteit, conversie en verkoop.

Met een blog zet je jezelf in de markt als expert, inspireer je én leid je meteen meer verkeer naar jouw website.
Een nieuwsbrief trekt prospects aan, versterkt de band met klanten en zorgt voor een betrouwbaar imago.
Verpak jouw authentieke verhaal in een journalistiek jasje met een publireportage in een krant, vakblad of tijdschrift.
Met een testimonial bevestigen je klanten of partners de kwaliteit en resultaten van jouw merk, producten of diensten.
Een whitepaper en e-book zijn uitstekende manieren om expertise te claimen, te inspireren en klanten te vinden.
Jouw magazine is dé manier om expertise te claimen, talenten aan te trekken en medewerkers dichtbij te houden.
De podcast is een veelzijdig medium. Je kan ermee informeren, connecteren, inspireren en je merk bouwen.
Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie